گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی Might and Magic 2 برای موبایل

Might and Magic 2

در این  بازی شما نقش جنگجوی دلیر لوییس را ایفا خواهید کرد که هدفش جلوگیری از تهدیدی است که آرامش زمین را برهم خواهد زد . ارتشی از شیاطبن دشمن تان هستند و تنها امید شاهزاده ی زیبا ، سوفیا شمایید که در انتظار از بین بردن این تهدید بزرگ نشسته است . راه رسیدن به پیروزی بسیار طولانی است اما امید خود را از دست نداده و هدف نیکی که در سر می پرورانید ایمان داشته باشید !

.: ادامه مطلب :.

Deer Hunter 4 دانلود بازی شکار حیوانات ( جاوا ) با لینک مستقیم

Deer Hunter 4

متاسفانه تفریح برخی افراد رفتن به شکار حیوانات می باشد که روح هر انسان آزاده ای را می رنجاند اما استفاده از جایگزین هایی که ساخته شده اند می تواند تا حدود زیادی از شکار بی رحمانه حیوانات جلوگیری کند . به همین منظور قصد داریم امروز یک بازی بسیار زیبا که همان شکار حیوانات می باشد را به شما معرفی کنیم که می توانید با نصب بر روی گوشی خود به آفریقای جنوبی ، کامرون و تانزانیا رفته و حیواناتی نظیر فیل ، بوفالو و گوزن شکار کنید و حس شکار حیوانات واقعی خود را تا حدودی ارضا کنید . این بازی که از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار است تحت پلتفرم جاوا طراحی شده است .

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 3 دی 1390برچسب:,
  • دانلود بازی فیزیکی بالینک مستقیم Smuggle Truck v1.0

    Smuggle Truck

    یک بازی بسیار جالب برای دوستان کاربر با لینک مستقیم

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 3 دی 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    دانلود بازی Might and Magic 2 برای موبایل

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود